Pandémia prebudila záujem o životné poistenie

Pandémia prinútila mnohých Slovákov premýšľať o životnom poistení či pripoistení pre prípad straty zamestnania. Problémom je práve to, že ľudia väčšinou nerozumejú finančným produktom.

Výsledkom je nezáujem klientov, ktorý väčšinou prelomí len nová intenzívna situácia, ako napríklad pandémia. Vo všeobecnosti totiž stále platí, že zákazníci neradi vynakladajú energiu, ak to nie je úplne nevyhnutné. Situáciu môže zmeniť priamy kontakt s pandémiou, najmä v prípade úmrtia alebo nakazenia niekoho z rodiny. Klienti majú najväčší záujem o preverenie ich starej poistnej zmluvy, pretože si nie sú istí, či jej súčasná podoba dostatočne kryje ich záväzky alebo sa chcú pripoistiť pre prípad práceneschopnosti alebo ochorenia. 9 z 10 poistiek je zastaralých a neaktuálnych, pričom najväčší problém býva pri starých poistkách výška poistného krytia. Mení sa aj rozsah ochorení, ktoré poistenie kryje. V súčasnosti už poisťovne začali kryť aj pandémiu alebo dokonca aj psychické ochorenia, ktoré spôsobujú práceneschopnosť, ako napríklad syndróm vyhorenia. Iné požiadavky na životné poistenie má mladý človek bez záväzkov a iné človek, ktorý čerpá úver alebo si založil rodinu. Zmluvu je napríklad vhodné zrušiť, ak obsahuje zastaralé produkty, ktoré znemožňujú doplnenie noviniek, napríklad poistenia v prípade nových ochorení. No na druhej strane sa zmluvu neodporúča rušiť, ak sa klientovi počas trvania poistenia zhoršil zdravotný stav alebo získal nové úrazy.

Celý proces však musí začať klient. Výsledkom je osobné alebo online stretnutie, na ktorom sa môže poistenec informovať o tom, nakoľko jeho súčasné poistenie stačí jeho požiadavkám.

Približná výška úveru:
Popis (môžete špecifikovať Vaše požiadavky):
Vaše meno (dobrovoľné)
E-mail:*
Telefón (dobrovoľné)

Facebook

Spokojní klienti

Renáta Takáčová a Dr. Lucia Laudoniu

Človek je ako vták, ktorý si hľadá hniezdo, kde bude prežívať radosti i starosti krátkeho, no vzácneho života. Kúpa bytu je udalosťou, ktorá nám častokrát vyčarí pár vrások na čele. Preto je vhodné, ak máme možnosť položiť toto bremeno na plecia skutočných profesionálov. Sme matka s dcérou a touto cestou ďakujeme Realitnému a hypotekárnemu centru na čele s pani Ing. Regrutovou, ako aj pani maklérke Flešárovej, za ochotu, flexibilitu a vysoko profesionálne jednanie. S Vašou spoločnosťou bola kúpa nového bytu hračkou. Radi Váš preto odporúčame ostatným klientom. Želáme Vám všetko dobré, blahodať od Hospodina a veľa dôvodov na úsmev.


Mgr. Milan Ščerba, Havranec

Ďakujem za spoluprácu pri kúpe bytu, bola profesionálna a vecná, na vysokej úrovni. Bol som veľmi spokojný s profesionálnym prístupom.


M. Hospodárová, Svidník

Ďakujem Realitnému a hypotekárnemu centru - pani Regrútovej a pánovi Farkašovi, ktorí nám pomohli s predajom nášho bytu. Všetko prebehlo ľahúčko a bez problémov. Práca nimi vykonaná bola aj je výborná a odporúčam ostatným.  


Zdielať

Rady

Kedy je byt zrekonštruovaný?
Označenie "NEHNUTEĽNOSŤ JE ZREKONŠTRUOVANÁ“ by mala vypovedať o jej aktuálnom skutočnom technickom s...
Čo sa považuje za stavbu?
V poslednej dobe sa často stretávame pri predaji rodinných domov a pozemkov so stavbami, ktoré nie s...
Home staging
Čo je to home staging? A jeho význam pri predaji. Home staging  je profesionálna estetická úprava ...