Pandémia prinútila mnohých Slovákov premýšľať o životnom poistení či pripoistení pre prípad straty zamestnania. Problémom je práve to, že ľudia väčšinou nerozumejú finančným produktom.

Výsledkom je nezáujem klientov, ktorý väčšinou prelomí len nová intenzívna situácia, ako napríklad pandémia. Vo všeobecnosti totiž stále platí, že zákazníci neradi vynakladajú energiu, ak to nie je úplne nevyhnutné. Situáciu môže zmeniť priamy kontakt s pandémiou, najmä v prípade úmrtia alebo nakazenia niekoho z rodiny. Klienti majú najväčší záujem o preverenie ich starej poistnej zmluvy, pretože si nie sú istí, či jej súčasná podoba dostatočne kryje ich záväzky alebo sa chcú pripoistiť pre prípad práceneschopnosti alebo ochorenia. 9 z 10 poistiek je zastaralých a neaktuálnych, pričom najväčší problém býva pri starých poistkách výška poistného krytia. Mení sa aj rozsah ochorení, ktoré poistenie kryje. V súčasnosti už poisťovne začali kryť aj pandémiu alebo dokonca aj psychické ochorenia, ktoré spôsobujú práceneschopnosť, ako napríklad syndróm vyhorenia. Iné požiadavky na životné poistenie má mladý človek bez záväzkov a iné človek, ktorý čerpá úver alebo si založil rodinu. Zmluvu je napríklad vhodné zrušiť, ak obsahuje zastaralé produkty, ktoré znemožňujú doplnenie noviniek, napríklad poistenia v prípade nových ochorení. No na druhej strane sa zmluvu neodporúča rušiť, ak sa klientovi počas trvania poistenia zhoršil zdravotný stav alebo získal nové úrazy.

Celý proces však musí začať klient. Výsledkom je osobné alebo online stretnutie, na ktorom sa môže poistenec informovať o tom, nakoľko jeho súčasné poistenie stačí jeho požiadavkám.

Približná výška úveru:
Popis (môžete špecifikovať Vaše požiadavky):
Vaše meno (dobrovoľné)
E-mail:*
Telefón (dobrovoľné)

Facebook

Spokojní klienti

R. Demjanovič, Svidník

Bol som veľmi spokojný s promptným a rýchlym priebehom vybavovania náležitostí. Celá vec ohľadom predaja bytu dopadla výborne. Chcem poďakovať celému tímu RHC a zaželať im mnoho ďalších spokojných klientov.

Marcela Kačmárová, Stropkov

Som veľmi rada, že som oslovila niekoho z RHC...Veľmi mi pomohli, odľahčili situáciu, všetko potrebné zabezpečili. Pán Žak a pani Lenku Flešárová sú veľmi ústretoví a milí. Ďakujem im veľmi pekne za pomoc pri kúpe bytu. 
PS: Nech sa vám darí... :)


Ing. Milan S, Nižný Orlík

Bol som maximálne spokojný, pretože sa jedná o kolektív fundovaných pracovníkov a pristupujú vysoko zodpovedne. Aj po predaji mi vyšli maximálne v ústrety.


Zdielať

Rady

EXLUZÍVNA ALEBO NEEXKLUZÍVNA SPOLUPRÁCA S MAKLÉROM
Okrem úvahy, či vôbec využiť služby realitného makléra, budete ako predávajúci stáť aj pred rozhodnu...
Prenájom môže spôsobiť spory
Problémom sa dá vyhnúť dobrou zmluvou o prenájme bytu, ktorú si určite dajte vypracovať právnikom al...
Bývanie v kontajnerovom dome
Ešte pred pár rokmi boli ľudia obývajúci kontajnerové domy častým terčom posmechu. Napriek expanzii ...